Lyxliv

Den här veckan har verkligen varit/är lyxig. Jag är så glad att jag tog semester för att få ett längre jobbuppehåll. Dagarna har haft en lugn lunk där vi börjat med sovmorgon, frunch och sen mellandagsyoga för min del. Luleå yoga centrum anordnar fördjupningspass där vi går grundligt igenom varje position. Phuu börjar kännas i kroppen fast på ett bra sätt. Resten av dagen har vi ägnat åt att umgås och se på film. I år blev det X-menfilmerna som vi plöjer igenom. Idag blir det en sväng på stan, efter min yoga, med barnen.

Jag behövde verkligen stänga av jobbet och allt annat som ska genomföras, för att ladda batterierna och få ny gnista. Börjar känna hur krafterna återvänder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0