Stolt

Hur stolt kan man egentligen bli som mamma? Jag känner i alla fall inga gränser. Idag var jag på utvecklingssamtal med min dotter, Linnea. Visst är det roligt att höra att det går bra med de olika ämnena men det som värmde mest att höra var att hennes mentor berömde henne för hur hon är som person och att hon tycker att Linnea är en ödmjuk, snäll, trevlig, glad och trygg person som är bra på att uttrycka sej. Det var rörande att höra, en tår samlades i ögat. Lycka! Känner att hon kommer att klara sej i livet och att nånstans har vi inte gjort helt fel under hennes uppväxt...
 
 

Kommentarer
Postat av: MI

Oh,så härligt! Det värmer och berör mig!

2012-10-24 @ 11:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0