Vilodag

Idag söndag blir det till att vila. Jag måste mota bort förkylningen som pågått en vecka snart. Vaknade i måndags med hemskt halsont. Sen dess har jag varit hes men inget snorig. Snoret har kommit nu istället men inga mängder så jag tänkte att jag vilar bort snuvan idag. För i morgon är det yoga och då ska näsan vara andningsbar.

Vi har startat dagen med frunch och tända ljus, mysigt. Eftersom vi firade pappa igår så kan vi vara inne större delen av dagen. Jag och Elias vill säga, för Linnea har precis gått iväg till kyrkan för konfirmationsläsning och sen vidare för arbete med reklamen. Hon är så duktig! Det är så bra att hon lär sej att tjäna egna pengar som hon sen gör vad hon vill med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0