Det händer så fort

Igår förmiddag fick jag ett skärrande besked från Elias skola. Han hade ramlat från ett träd och slagit i huvudet och var på väg till Sunderbyn i ambulans. Allt blod försvann från ansiktet på mej och jag kände mej otroligt maktlös. Slängde mej i bilen och körde till sjukhuset och mötte upp ambulansen. Sen blev det undersökningar och röntgen och en del väntan innan han fick åka upp på barnavdelningen för observation. Senare blev det även magnetröntgen. Alla undersökningar visade att det inte var någon skada på skallen eller nacken. Vilken lättnad!! Vi fick vara kvar på barnavdelningen till på kvällen för observation innan det var ok att åka hem. Elias kom undan med lättare hjärnskakning och hade otrolig tur med sej. Känslan när samtalet kom och den oro jag kände är obeskrivligt hemsk och jag hoppas jag slipper vara med om det igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0