Helgen som gått...

...blev inte som jag planerat men fin ändå. Jag hade i tanken planerat att vi skulle åka slalom i Storklinten på lördagen men på fredagkväll började jag känna av förkylningssymtom så vi ställde in det. Naturligtvis sken solen för fullt på lördagmorgonen så Elias for till slalombacken med sin kompis och Linnea och jag tog en promenad runt sjön för att vara ute plus en fika på Linas café. På kvällen fick vi matgäster, Josefin och Per Johan, och kollade Melodifestivalen samtidigt som jag avverkade månadens tvätt. Phu. Blev nog lite för mycket för på söndagmorgon var jag mer förkyld. Söndagen gick åt till att vila och skjutsa barnen på div aktiviteter. Fort var helgen över och jag önskar den var längre :)
Storklintenresan har vi skjutit upp till lördag den här veckan...hoppas det blir av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0