Busy weeks

Oj, vad tiden går fort. Sen jag sist skrev har vi hunnit ha sportlov och jobba en vecka. Jag lxyade till det och tog två lediga dagar när barnen hade sportlov. Vi passade då på att åka hem till mamma och Överkalix. Där blev det tid för mjukkakebak i bagarstugan. Sen var vi på 16årskalas och hälsade på goda vänner. Inte att förglömma mosters semlor som var himmelsk goda som vanligt. Dagliga promenader stod också på schemat.

Veckan som gått har varit full av kvällsaktiviteter av varierade slag. Tisdag var det dags för Klass fyra simmet. Alla fyror i Luleå tävlar mot varandra i Pontusbadet. Elias deltog i sitt klasslag. Jag är imponerad av hans prestation. Riktigt duktig! Laget kom 2:a. En nöjd medaljör somnade på kvällen. Onsdag hade klassmöte med Eliad klass och igår, torsdag, var det dags för tvillingkalas. Jesper och Linus blev 15 år. Gott fika och mysig samvaro bjöds det på.

Nu är jag i alla fall glad att det snart är helg och känner för att göra ingenting. Dock blir det svårt om det skulle bli sol i morgon... Lutar åt slalombacken då. Nåja sovmorgon först.

Önskar alla en fin och avkopplande helg!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0