Bra start

På morgonen när jag vaknade satte jag på Malin Berghagens yogacd. Hon har en behgalig röst som är lätt att lyssna på. Lugn musik spelas i bakgrunden. Det var lätta rörelser och övningar som väckte kroppen på ett bra sätt. Vilken skön aktivitet att starta dagen med. Sen fortsatte jag med en frukost ur GIboken som också kom från Adlibris igår. Det blev en smothie, vilket jag dricker varje dag men idag tillsatte jag linfrön och proteinpulver som jag haft kvar i skafferiet sen styrketräningstiden. Till det gjorde jag en omelett på två ägg och ost. Avrundade med orientaliskt kanel té från Friggs med mitt dagliga coccosfett. Nu känner jag mej redo för en ny dag och önskar att ajg kunde starta alla dagar på det här sättet. Men som Olof Röhlander skriver, Det blir alltid som man har tänkt sej. Så bäst att tänka rätt! Önskar alla en fin dag!
Namaste!

Kommentarer
Postat av: Anita

Låter som en skön morgon! Vi har också tagit det lugnt, lilleman och jag. Istället för meditation fick jag nöja mig med en kopp Black Tchai Ayurveda-thé och en stunds bläddrande i "Allt om trädgård"!

2012-03-17 @ 15:42:37
URL: http://mittgronaskonaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0