Nära nu

Nu har jag äntligen hunnit med att gå igenom bilderna från de senaste veckorna. Kommer inom kort att publicera dem här.

Nu är Elias rum klart med undantag från fönsterlampan som är hos farfar för omgörning av elen. Både Elias och jag är nöjda med slutresultatet. Och nu ligger en del av hans lego ute på Tradera. Idag har jag även hunnit med att handla plantor till balkongen så det blir nästa projekt. En hel månad senare än förra året. Väntar på sommaren.

Veckan som gått har barnen varit drabbade av nån form av magsjuka och morfar inlagd på lassarettet. Men nu är de alla tre bättre så jag kan slappna av. Pappa/morfar väntar på en pacemakeroperation den här veckan och vi håller tummarna för att den blir lyckad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0