70-årskalas!

För några veckor sedan var det dags för 70-årsfirande av BP, min mosters man. Här kommer några bilder från släktkalaset (som slutade med att Linnea fick en saltpinne i örat och avfärd mot jourcentralen i Luleå). Hoppas släkten godkänner att jag lägger ut dom här... Men jag är stolt över dom och känner att de ligger mej varmt om hjärtat och vill visa omvärlden det... <3 sen är det några jag inte fick fast på bild som jag känner lika mycket för :)


Jubilaren!

och värdinnan



Storasystrarna


Ungdomarna




Morbröder



Tårta!





Kommentarer
Postat av: IoB

Det är OK. Fina bilder, som speglar glädje och harmoni.

2012-06-05 @ 19:19:57
Postat av: Maria

Vad bra :-)

Tack! Jo, jag är mycket nöjd med bilderna.

2012-06-06 @ 10:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0