Tillbaka till brottsplatsen

På eftermiddagen idag höll jag Smartboardutbildning för mina gamla kollegor på Kungsfågeln. När jag kom in i huset och gick genom korridorerna slogs jag av hur välbekant men ändå främmande det var. Doften i skolan påminde mej om tiden där. Fick minnesbilder av elever och händelser jag upplevt. Allt sitter kvar i väggarna och doften. Men eleverna var inte kvar, utan nya okända ansikten mötte mej. Jag insåg att det känns skönt att ha gått vidare i yrkeslivet och trivs på mitt nuvarande jobb. Även om jag hade en rolig tid på gymnasiet och Kungsfågeln. Utbildningen var kul att hålla och roligt att träffa trevliga kollegor från "förr".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0