Hepp!

Nästan en hel vecka har gått sen jag bloggade sist. Skärpning. Jag har dock en bra ursäkt. Jag har varit i Stockholm på kurs i två dagar. Åkte i måndagskväll och kom hem igår onsdagkväll. Jag och kollegan, Gunilla, har varit på den tredje delen av Smartboardutbildningen. Så nu får vi utbilda våra kollegor och skolan är Smartboard-diplomerad. Nu saknas bara en sista cerifiering för att utbilda på andra skolor. Kursen var bra och givande. Ett kvitto på att det vi redan kan är bra.

Den här gången hade vi planerat boendet lite bättre för att slippa otrevliga överraskningar som mögel i duschen och snuskiga heltäckningsmattor. Vi bodde nu på Clarion Sign, ett modernt och centralt beläget hotell inne i city. Fräscha rum och supergod frukost med omelettstekning på plats. För att toppa det så finns det en uppvärmd utomhuspool på taket som vi provade en av kvällarna. Hur coolt som helst! Med utsikt över Stockholm. Kan lova att jag sov gott den natten. Efter kursdagarna var klar hann vi även en snabb sväng på stan och naturligtvis ett givande besök på Chokladfabriken och Tabobuli House. På fettisdagen unnade vi oss varsin semla från Vetekatten. Mums! Två nöjda tjejer begav sej hemåt på onsdagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0