Helgen

Är nu åter i stan efter en underbar helg i solsken och glädje. Det är dock alltid med en gnutta vemod i hjärtat jag lämnar hembyn och mamma. Jag önskar jag bodde närmare... Vi har i alla fall haft en fin helg och jag förundras över kanonföret som är just nu. Skare överallt så man kan gå precis var man vill. Mestadels har vi promenerat på isen men även uppe på Vännäsberget var det hållbart. Det har blivit en hel del fotograferande under påsken också. Jag stannade som  planerat i Räktforsen och fotade när jag åkte upp. Där var även fyra svanar en bit bort. Så nu har jag lite bilder att gå igenom och sen publicera de bästa här. Men det lär nog ta några dagar.. u ska jag först njuta av den sista helgdagen innan jobb igen. Belönade mej själv med ett hett bad när jag kom hem och nu avslutar jag kvällen med andra avsnittet av Game of thrones säsong 2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0