Fågelfotografering

I går stämde jag och Niklas träff i Antnäs för att sen åka mot Alvik där det skulle finnas fåglar att fota. Med bullarna och kaffet packade åkte vi med spänning mot grisfarmen. Där hittade vi en hel äng med svanar som villigt ställde upp och poserade på bilderna. Vilket liv de förde! Och vad vackra de var! Jag blev helt lyrisk över att få se detta skådespel. Fotograferingen blev som en bonus. Jag hade mitt gamla objektiv så skärpan i bilderna blev inte de bästa men jag är ändå nöjd över att ha fångat fåglarna på bild. Kom fram till att det blir inköp av ett större objektiv efter macroobjektivet... Vi avslutade förmiddagen med fika i Seletsbruk. Solen värmde som på sommaren och livet kändes stort. Vilken vårdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0