New love

Igår var jag till stan och hämtade min nya kärlek som ska bringa oss lite mera lyx i vardagen och på helgerna. Den heter Tassimo och gör mej perfekt espresso på en minut och varm choklad till barnen. Underbart! Längtar redan hem för att dricka kaffe. Att priset var det rätta avgjorde saken. Jag har länge sneglat på kaffemaskiner men de som gör enbart kaffe ligger lite för högt i pris. Men nu har El-kedjan ett bra erbjudande där de satt ner den till 795:- och då ingår kaffe för 200:-. Så nu slipper jag böket med att först göra espresso i Biltemas epiga espressobryggare, vänta i flera minuter, plus att jag alltid får ett perfekt resultat på ett knapptryck.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0