Ändrade planer

Ikväll var det meningen att jag skulle göra nåt annat än det jag gör nu. När planerna ändrades kände jag till en början beviskelse men nu känner jag att det var på sin plats med en lugn kväll i sällskap av endast mej själv för en gångs skull. Jag är bra på att aktivera mej men sämre på att ta det lugnt. Speciellt den är veckan har jag inte varit själv nån av kvällarna. När man som jag jobbar nära inpå människor kan det vara behövligt att få lite ensamhet. Inte för att jag känner mej ensam, snarare trivs jag bra med mej själv. Som dagens optimistkonsult sa, man måste trivas med sej själv. För övrigt gav väl inte konsulten så mycket mer än sånt som jag redan vet. Jag tänkte för mej själv att jag kunde lika gärna börja konsulta glädje.

Nu blir det till att passa på att träna mej i Call of Duty så jag inte förlorar så stort mot Elias nästa vecka. Sen avslutar jag med film och fredagsgodis.

Önskar alla en fin kväll! Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0