1-årskalas

I går hade jag den stora äran att få gå på ettårskalas. Barnens lillebror (tillika min bonusson) Eric, fyllde nämligen ett år. Anita hade bullat upp ett digert fikabord och Eric tog emot med en röd ballong i handen. Sällan har jag skådat sådan glädje över en ballong. Motvilligt öppnade han paketen som placerades framför honom. När han väl såg innehållet i paketen sken han upp för att strax återgå till ballongen. På fikabordet valde han ballerinakladdkaka före ettårsbakelsen. Som förstaårsfirare måste jag säga att han klarade sin födelsedag galant. När jag åkte vinkade han glatt. Jag är tacksam att få vara delaktig i hans uppväxt.


Kommentarer
Postat av: Anita

Och tack detsamma, vi är glada att Eric får en extra, glad bonusmamma runtomkring sig. Det är ju det som är så härligt med oss nyfamiljer. Vi blir liksom lite MER än annars!!! Kram, från nufrun Anita (tillika Erics mamma) :-)

2011-09-20 @ 21:31:47
URL: http://mittgronaskonaliv.blogg.se/
Postat av: Maria

Kram! Sant vi har mer av allt :)

2011-09-21 @ 17:51:16
URL: http://stardustnsunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0