Yogi té

Jag har börjat dricka ett speciellt té, Yogi té. Köpte det på ICAaffären för ca 35 kr. Jag köpte sorten Choko och Sweet chai. Förutom att det är gott och väldoftande så har varje tépåse ett litet budskap på etiketten. Även förpackningen är underbar och när jag nu gick in på deras hemsida ser jag att den är lika behaglig. Jag rekommenderar téet för behagliga kvällar i höstmörkret.

Här delar jag med mej av några av citaten:

- There is no way to peace. Peace is the way!
- Only share your strengths, not your weaknesses.
- The power of love is infinite.
- Your heartbeat is the rhythm of your soul.
- Great people still have childrens hearts.
- Humor is a good protection.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0