Word feud

Jaha så har även jag hamnat i Word feud gisselt. Jag har länge sagt att det ska jag aldrig börja med(nu börjar det vara många saker jag sagt att jag aldrig ska göra som istället slagit in) på grund av att det inte riktigt följer de normala reglerna för Alfapet och Betapet. Det känns fel att använda böjda ord och så vidare. Nåväl i fredags föll jag för påtrycket av Linnea. Skapade en egen användare inom kort och hade på nolltid fastnat i en match mot Josefin. Kände direkt tävlingsinstinkten komma. Fler motståndare dök upp och snart var jag fast. Det är ändå ett kul tidsfördriv och utvecklar uppfinningsrikedomen i att komma på ord. Sen är det kul att vinna ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0