Ledigt

Jag har tagit mej lite ledigt från bloggandet i helgen. Har varit fantastisk väder och jag hoppas det håller i sej under veckan så jag hinner med att putsa fönster. Helgen har varit bra med middag hos en ny bekantskap, Jasmine, tillsammmans med en gammal bekantskap, Susanna. Det bjöds på het Kycklingsoppa och nudlar. Lördagen var det dags för inflyttningsfest på Lulsundsberget. Vilken fantastisk utsikt det var där uppe! Och fin lägenhet. Trevlig fest också. En del av oss avslutade kvällen på Bishops eftersom Olivers inte är ett alternativ för oss längre. Min grundplan var att jag skulle gå hem från festen och inte fara till stan så jag är ändå glad att jag hängde på till Bishops. En trevlig pratstund blev det innan jag tog en taxi hem. Somnade så fort jag la huvudet på kudden. Idag har jag och syster yster varit på en möbelaffärsrunda på Storheden. Jag som inte skulle handla  nåt kom hem med en fin romantisk tavla till sovrummet. Nu avsluta helgen med tända ljus och té.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0