Torsdag

Idag har jag tagit itu med månadens tvätt. Det tar ca fem timmar innan allt är tvättat o torkat och hemburet igen. Visst är det jobbigt just den dagen men jag tvättar hellre så än håller på flera dagar i månaden med tvätten. Sen har jag hunnit med att salta in två laxfileer på gravning, ska bli gott när det är klart. Hade tänkt ta fram resten av adventspyntet i kväll men sparar det till i morgon. Är så nöjd med blommorna jag köpte tisdags på Blomsterlandet. Det blev en rosa julstjärna, rosa azalea och en minigran plus en vit amaryllislök. Så i köket är det en rosa jul i år och i hallen går temat i vitt. Placerade minigranen där smyckad med dekorationer från Granit.
Nu är det dags att göra kväll och invänta fredagsfikat på jobbet. Gott kaffe är utlovat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0