Olika intressen

När jag körde mot Storheden slogs jag av hur olika intresseområden i olika perioder vi kan ha. Bilkön ringlade sej sakta mot köpcentret och 99% var nog på väg till någon av de tre mediastormarknaderna där ute. Själv passade jag på att införskaffa årets Blossaglögg(2 flaskor) med smak av kaffe, i ett så gott som tomt systembolag. Så nöjd över att det fanns kvar for jag vidare mot ett tomt Rusta för en ny adventstjärna till köket(bild kommer senare). Ut därifrån kom jag även med shampo och balsam plus en fantastiskt fin fönsterprydnad till sovrummet(lovar bild på den också). Jag har svårt att tänka mej en större lycka när det gäller att shoppa fina saker. Inte ens en ny dator skulle slå det...eller jo kanske ändå.. Kan berätta att glöggen är supergod till mörk choklad. Drickes då kall. Mums! Blir ett bra december med godsaker då vi även planerat in att göra julgodis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0