Media markt

I morse när jag vaknade tidigt hör jag plötsligt hur det börjar smälla som fyrverkerier över stan. Tänkte att nog börjar de tidigt på morgonen med sina skjutövningar på F21. Sen när jag kom på jobbet och det pratades hejvilt om Media markts öppnande kl sex på morgonen så gick det upp ett ljus. Det var alltså riktiga fyrverkerier som avfyrades ute på Storhedden där Media markt öppnade. Stora reklamblad i Kuriren talade om alla fantastiska priser. Då är det lätt att drabbas av köpfeber. Till och med jag som inte behöver någon teknikpryl just nu började fundera på att jag kanske skulle behöva nåt i alla fall. Tänk hur galet det kan bli. Hur lätt man påverkas av media och reklam. Nåja det är bra att det skapar konkurrens så att priserna sjunker till den dagen jag behöver något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0