Målbild



Det här är en bild jag gillar. Den symboliserar mycket för mej.
Den största betydelen är att det är så viktigt hur jag väljer att se på mej själv. Som jag ser mej ser andra mej. Jag väljer vilket budskap jag vill sända ut. Vem är jag och vem vill jag vara, vilka mål vill jag nå, vilka drömmar har jag? Det är så viktigt att ha en målbild, en positiv sådan. Tycker också att det är viktigt att vi ser lejonet inom oss. Lejonet är inte bara mitt stjärntecken utan också min symbol för styrka och mod.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Härliga tankar, jag är född i tigerns år och försöker tänka mig så då jag behöver styrka :)) Ingen match gör ett lejon att springa två varv runt sjön- bra jobbat!!!

2011-05-26 @ 23:04:57
URL: http://frkjessica.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack! :)

Alla medel är tillåtna :)

2011-05-27 @ 07:50:05
URL: http://stardustnsunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0