Bra slut

...på en bra men hektisk dag. Sitter här nöjd över att jag hann med allt som planerats in för dagen. Lektioner hela dagen och sen iväg till Elias skola för våravslutning. Vi, treans föräldrar, hade bullat upp rejält med fika för barn och föräldrar. Det var roligt att se vad barnen gjort under terminen. De har en väldigt bra fröken som har hunnit drilla dom inför fyran. Efter det var det dags att vara smakråd på stan inför ett bröllop. Började shoppingrundan med en middag på Roasters. Jag hann med några egna nödvändiga inköp också. Bla löparshorts och en reasommarklänning. Viktiga saker. När affärerna stängde åkte jag iväg till Skogsvallen för LFC-seriematch mot LSK. Elias Vs Jonatan, "kusinderby". Regnet öste ner medans spelarna gav järnet. Lika roligt som vanligt att se spelarglädjen. Dessutom vann LFC så dom fick lön för mödan. Även för oss föräldrar kändes det  bra. Kändes skönt att få åka hem och spola upp ett hett bad och värmas upp. Nu avlutar jag kvällen med räkor, ägg och skagenröra och té. Anar att det blir sängen inom kort...


Kommentarer
Postat av: MI

Gratta Elias till segern! Skulle vara kul se honom i aktion.

2011-05-31 @ 22:12:20
Postat av: Maria

Det ska jag göra. Kanske det passar någon gång när ni är i stan :)

2011-05-31 @ 22:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0