Vilken helg!

Helgen som gått var den mest maxxade på länge. Det började med fest för en nybliven pensionär ute i Brändön och fortsatte sedan till Inpuls medlemsfest på Terassen på Statt. I Brändön bjöds det på smörgåstårta och bakelser. Det var en trevlig tillställning med utsikt över havet och roligt sällskap. Jag behöver inte vara orolig att "pensionären" inte kommer att njuta av lediga livet för det var en underbar plats att vara på.

Medlemsfesten var också rolig fast på ett annat sätt. Det var kul att se dom man brukar stöta ihop med på gymmet under andra former och i annat än träningskläder. Träffade även nya roliga människor. Fick bla. en av de bästa komplimangerna på väldigt länge. Jag som går i tankarna att byta gym till hösten.

På lördag blev det lunch på Roasters, favoriten just nu, grillad foccacia med skinka och ost. Hann inte hem innan jag blev bjuden på 75-årskalas hos min fd svärfar. Det värmer i  hjärtat att jag räknas in i deras familj fortfarande. En supergod hemgjord tårta bjöds det på. Sen var det bara hem och svida om till partystassen för att bege mej till en regelrätt tjejfest på Östermalm. Sent omsider kom vi oss iväg till Färjan för andra gången denna vecka. Där var det proppfullt med folk varav många kända ansikten. Roligt. Det var inte stor idé att försöka få plats på dansgolvet även om vi provade. Stängningsdags var det bara kvar att ta en repa på Max innan hemfärden.

Jag hann med att sova några timmar före jag hämtade upp barnen på Paddelvägen och styrde kosan mot F21 och Flygets dag/Rix FM festival. Bortsett från matutbudet så var det en otroligt bra tillställning. Det är trots allt häftigt att se de olika flygningarna som piloterna gör. Plus alla häftiga flygplan. Jag är imponerad! Rix FM bjöd på en bra konsert och vi var alla nöjda när vi  for hemåt. Söndagsmiddag bestod, pga utmatting, tre olika rätter från Kinarestaurangen tvärs över gatan. Mums!

Nu börjar energin vara återställd efter allt för lite sömn under helgen. Summerar jag helgen så blir det med orden glädje, gemenskap, positiv energi och livslust!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0