Ny vecka

I jämförelse med den gångna veckans alla aktiviteter ter sej den här veckan väldigt lugn. Jag har ytterst få inplanerade saker på schemat. Det gör att jag kan lägga in träningpass varje kväll/dag. Har inte sprungit på en vecka nu på grund av värmeböljan. Ska bli skönt att komma ut i skogen igen. Har även tänkt ta ett längre cykelpass under veckan. Plus backstavgång. Trevligt!

På jobbet har det också lugnat ner sej och jag kan i lugn och ro sätta betyg och skriva rapporter. Det är baksidan av lärarjobbet måste jag säga. Inte alltid roligt att betygsätta. Jag har dessutom några ströelever som inte är klara som fortfarande dyker upp... "Sent ska syndaren vakna" ;) :)

Så jag ser nu fram emot en "lugn" vecka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0