Ny dag

Vaknade tidigt och kunde inte somna om och tyckte att det var lika bra att börja jobba. Lämnade  barnen djupt sovande. Väntade i alla fall till halv åtta så att det skulle vara öppet på jobbet. Så nu sitter jag här och njuter av att vara ensam på arbetsrummet. Banditrock är på och kreativiteten flödar.

Reflekterar hur mycket energi jag får av att träna. Gårdagskvällens joggingtur sprider fortfarande kraft och jag längtar redan till nästa tur. Jag är inne på att förlänga sträckan nästa gång för jag känner att jag har mer att ge när slingan är över.

Nog med träningstankar, ser fram emot midsommar och ska fira den med nära och kära och god mat. Hoppas på fint väder...En halv dag kvar att jobba dock.

Dags att sätta fart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0