Middag på stranden

Idag efter jobbet plockade jag upp min syster i stan och snabbhandlade, lite mat att grilla, på Willys och styrde kosan mot Lulviken(favoritstranden i år). Där var redan min andra syster med Jesper och Linus samt Henrik, Anita och barnen. Vi satte igång grillen och tog ett dopp. Kallt var det i vattnet idag. Mycket kallare än igår. Vad har hänt?!? Grillade hamburgare och parisare och åt körsbär till efterrätt. Mysigt! Känns kul att hinna med att vara på stranden fast jag jobbar än. Utnyttja dagen fullt ut. Men nu när jag kommit hem är jag trött och vet inte hur jag ska hålla mej vaken tills det är dags att gå o sova. Det är sövande att vara vid havet.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0