Lycklig!

Ikväll när jag kom hem efter en dag med full rulle känner jag mej så lycklig och priviligerad. Priviligerad som har det så bra på alla sätt. Alla fina människor jag har runt omkring mej; barn, syskon, syskonbarn, bonusson, exman med fru, föräldrar, exsvärföräldrar, släkt och vänner. Jag älskar dem alla. Jag är så tacksam.

Idag startade jag dagen med att hämta upp barnen och Melina för en eftermiddag på Arcusstranden. På vägen dit hann jag som hastigast möta min storasyster (som hade med sej en fin överraskning) och få positiv energi från henne. På Arcus var även min andra syster med Jesper och Linus. Det var så pass varmt att det blev bad ganska direkt. Även varmt i vattnet så baden blev långvariga. Än en gång reflekterar jag över hur mycket de som inte badar går miste om. Så mycket uppfriskande energier man får av att bada. Solade och fikade innan det var dags för hemfärd mot Paddelvägen. Där var middagen klar, grillat kött med goda tillbehör. Vid sextiden schasade jag och barnen iväg Henrik och Anita så att vi kunde barnvakta Erik i fred. När dom väl farit iväg på bio hade vi mysiga timmar i kvällsvärmen. Hammocken var en klar favorit och gåvagnen. Ett bad fick Erik i bassängen på gården också. Farmor och farfar hann komma förbi på snabbvisit. Det var endast efter kvällsgröten som visst missnöje och trötthet visade sej. Tur som var kom föräldrarna hem i rättan tid så jag inte behövde ta läggningen med gråt och protester utan bara behövde ha trevligheterna. Slapp även kvällbajsningen med en hårsmån. Phuu! Avslutade dagen med ett kvällsfika på Roasters med Melina. Skönt att varva ner innan det var dags att åka hem och runda av dagen för att vara pigg och allert fotbollsmorsa i morgon.


Arcusstranden


Nybadad


Lycka!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0