Lycka!


Tänk att en portion sushi från Koji´s kan innebära så stor lycka och tillfredställelse. Jag tror nästan att wasabin innehåller något som är beroendeframkallande. Eller så är det dom starka smakerna som gör att man känner sej så nöjd efter en måltid. Sen blir man alldeles lagom mätt och det känns nyttigt. Inte fett direkt. Skulle i så fall vara allt ris (kolhydrater). Jag tror till och med att det är mycket nyttigt, speciellt ingefäran. Jag har inte varit förkyld på hela våren. Senaste åren har mitt sushibehov ökat. Tidigare, innan jag började gilla det, hade jag inte så trevliga erfarenheter av rätten och det har gjort att jag inte velat äta det allt för mycket. Tänk vad jag har gått miste om många goda stunder. Det tar jag igen nu med råge. För övrigt har Koji´s den bästa sushin i stan.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Blev introducerad till sushi då jag jobbade i Luleå, och blev fast =)

Som tur var har dom öppnat ett sushi ställe här i Piteå

2011-06-03 @ 20:35:17
URL: http://www.lottaskrypin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0