Jaa!

Det blev varmare! Kanske inte som i södra delen av Sverige men varmt för att vara senaste tidens temperatur här uppe. Jag kan till och med sitta på balkongen den här tiden på kvällen. Skönt med lite extra lediga dagar den här veckan/helgen. Det har varit mycket på jobbet senaste tiden och jag börjar känna mej sliten. Jag ska njuta av lugnet och har inte mycket inbokat. Kanske rensa garderoben och gamla papper som jag inte behöver längre. Kommer att kännas bra efteråt. Naturligtvis ska jag ägna mej åt träning av olika slag också. Vara ute mycket. Jag har senaste tiden upptäckt att det är skönt att vara ute fast det regnar. Så om inte finvädret håller i sej så gör det inte så mycket. Men jag hoppas ändå på ett soligt och fint veckoslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0