Hoppsan!

Igår hade jag ursprungligen planerat ett längre cykelpass eftersom det skulle vara sol och vindstilla. Då hade jag inte räknat med mina kreativa vänner... Fick ett oemotsånligt erbjudande om en myskväll på BBB. Fort styrde jag om mina planer och dressade upp (rockabilly) för en härlig kväll i solen bland folk. Första stoppet blev på balkongen på Prästgatan. Med solen som strålkastare njöt vi av utsikten över stans tak. Begav oss sedan till "Färjan" där det var fullt med folk. Mycket matgäster var det där och bland dom hittade jag några trevliga arbetskompisar. Vi hade en mysig och rolig kväll. Förvånande varmt var det utomhus också. En Cosmopolitan satt på sin plats. Härligt att starta sommarlivet innan semestern har börjat. Sommaren blir lite längre då. Ser fram emot fler sådana här kvällar, spontanmys.

 





"Lillie & Sussie"











Kommentarer
Postat av: frjessica

Snygg outfit, ROCK ON :))

2011-06-17 @ 13:11:24
URL: http://frkjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0