"Bli aldrig stor"

...vill jag säga till min dotter, Linnea, som just idag har fyllt 13 år. Det är inte lätt för en mamma att se sin dotter växa upp och bli nästan vuxen, åtminstone ungdom. På väg in i tonåren. Jag vill att hon alltid ska vara min lilla gumma. Mer o mer smyger sej "vuxengrejer" in i hennes liv. Samtidigt är det lite kul att vi kan bytlåna smycken och skor, att hon faktiskt tycker att jag har en OK stil som passar även yngre personer. Jag är tacksam över vår harmoniska relation och allt roligt vi gör tillsammans. Känns rätt bra när hon säger att jag är världens bästa mamma. Hoppas att hon alltid i sitt hjärta kan vara min lilla gumma fast hon ibland hellre är med sina kompisar. Så nånstans är det skönt att tiden har sin gång och barnen står mer och mer på sina egna ben plus att vi kan ha en nära relation. Det är bara för den här mamman att följa med...



Kommentarer
Postat av: Linnea

Naww :') <3 Jag älskar dej alltid bästa mamma<3<3

2011-06-12 @ 10:12:28
Postat av: Linnea

Jag kommer alltid att vara din lilla gumma!<3

2011-06-12 @ 23:05:45
Postat av: Maria

Du kommer alltid vara min lilla gumma <3 hur gammal du än blir...

2011-06-12 @ 23:20:25
URL: http://stardustnsunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0