Avslutningstältning med 6B

Igår hade Linnea övernattning med klassen. De cyklade ut till F21-stranden på eftermiddagen och slog upp tält och hade studiebesök på F21, grillning och brännboll på schemat. Ett mysigt avslut för klassen som hållt ihop i minst tre år. Nu kommer klassen att delas och splittras åt olika håll. En trevlig kväll även för oss föräldrar. Lite vemodigt känns det allt. Jag har speciellt lärt känna ett par föräldrar mer och det känns som att jag kommer att sakna dom. Nåja jag är oerhört tacksam för att jag hunnit lära känna dom och vi finns ju alla kvar.


En fin utflyktsplats


Välgrillad marshmallows


Inte bara mygg flög i luften






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0