Annorlunda dag

Idag tog jag en dag i hemmet eftersom Linnea mådde dåligt igårkväll. Ville inte att de skulle vara själva hemma. Känns som lite lyx att inte behöva pallra sej iväg till jobbet tidigt på morgonen. Passar på att stryka lite sommarkläder, fundera på midsommarmaten och nu har jag snört ihop en bulldeg så att det finns att ta från frysen, som Elias sa innan han cyklade iväg till sin bästis. Det är helt enkelt vardagslycka att hinna med sånt.
En till fundering jag har är hur mina midsommarnaglar ska se ut. Vilken färg dom ska ha. Linnea har lovat att fixa dom i kväll. Antar att jag kommer att lägga upp resultatet här när det är klart. Stora funderingar och lycka hela dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0