Semesterdag

Efter en hel natts sömn stannade jag kvar i sängen och läste ett tag innan jag åkte iväg till pappa på besök idag. Det var tänkt att jag skulle hjälpa till med målning men blev bara penseltvätt och kaffepaus. Trevligt att vara själv med pappa och prata om sånt vi tycker och tänker om livet och annat. När eftermiddagen led mot sitt slut var det dags att åka hem och vila lite. Det är ju semester trots allt. Vilad och äten åkte jag förbi hos fina Veronika på lite surr och glass. Vi avslutade kvällen med att spå i kaffesumpen. Intressanta saker visade sej under kvällen. Funderar nu på sängen men tror jag läser lite till i Ljusfolket(Benny Rosenqvist) innan jag släcker...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0