Marknadshelgen, i ljust minne bevarad

Nu är det ett år till nästa gång och jag längtar redan. Jag kommer att spara den här helgen i mitt hjärta och plocka fram den när jag har tråkigt och känner mej ensam. Tänk, att jag innan helgen var lite vilsen och nästan inte hade tänkt fara upp till marknaden. Hemska tanke! Tur att jag lyssnade till mitt inre. Grundplanen var att stanna från torsdag till lördag men den reviderades. Även andra planer ändrades vartefter helgen led. "Det som kännetecknar en bra kvinna är att hon kan ändra sej"(enligt en klok person) Tur att jag inte var så principfast och i så fall hade riskerat att missa allt roligt. Så mycket positiv energi som jag har fått från mina vänner och släkt är ovärderligt. Kärlek till er alla inblandade! Tack!

Det har blivit en salig blandning av trubadurkväll på Brännvalls, marknad med kända ansikten från förr och nu(dock inga inköp), häng på Blåkrogen, hamburgare mitt i natten, och sist men inte minst 3 timmars dansning på Hotellet med Simon, Lina och Granbergska familjen(som är hur härliga som  helst). Garnroligt med andra ord. Roliga återseenden och mycket skratt har helgen bjudit på. Kärlek och glädje! Tänk att jag har turen att ha så fina människor runt omkring mej och att skaran bara ökar.

Hemma igen, trött men nöjd. Överkalix i mitt hjärta!

(Lärdomar av helgen: Lyssna på ditt inre och var inte rädd för att ändra planer. Njut!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0