Diggilo

Hade nån sagt att jag skulle fara på Diggilo i Storforsen förra veckan hade jag nog varit lite skeptisk. Men så blir jag uppringd av min vän Annelie med frågan om jag ville följa med som VIPgäst tillsammans med henne. Absolut, var mitt svar eftersom jag gärna umgås en eftermiddag/kväll med henne varsomhelst. Lite grå himmel var det när vi åkte mot Storforsen på lördageftermiddag men det blev ljusare eftersom. Det var en härlig känsla när parkeringsvakterna stannade oss första gången och vi bara visade upp våra VIP-pass. Då viftade de oss vidare ända fram till den närmaste parkeringen. Lyxigt bara det att slippa parkera borta vid hotellet och sedan åka buss fram till forsen. Nu kunde vi ta vår picnickorg och gå ner och ta plats framme vid scenen. Sen fick vi hämta en VIP-påse med picnicmat och dryck. Vilken känsla!






Soulsisters


Det var ett fullsatt Storforsen med publik över hela området.



Vi hann med att ta en sightseeing vid forsen innan det var dags för föreställningen. Forsen levererade upplevelse som vanligt. Lustigt att jag hittar nåt nytt att fotografera varje gång jag är dit.















Föreställningen var över förväntan bra. Charlotte Perelli var i en klass för sej och Thomas Di leva var underbar. Även de överiga artisterna var bra. En skön stämning över hela kvällen.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0