Avsked men inte farväl

Idag har en av mina fina vänner lämnat stan för att flytta med sin familj hem till Göteborg. Det kommer att bli ett stort tomrum efter henne men jag är glad för hennes skull att de tar steget och flyttar hem igen. Till hennes rätta element. Naturligtsvis är det ledsamt att hon inte finns nära längre men vi fick en fin sista vecka som jag sparar i mitt hjärta. Jag är så tacksam att hon har korsat min väg och att vi fann varandra. Hon känns verkligen som en själssyster. Igår sa vi Hejdå men på återseende. Vi har nämligen redan planerat in ett besök hos dom nästa sommar. Längtar. Och under tiden så kan vi följa varandras liv på facebook. Så vi är fortfarande närvarande i varandras liv. En vänskap som räcker livet ut, vår historia har bara börjat. Önskar dem all lycka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0