Famljeporträttet

För två och ett halvt år sedan lät jag fota mej och barnen för att göra en förstoring av. Köpte i samma veva en vacker snirklig ram på IKEA för att montera fotot i. Att det skulle ta ända till 2011 innan det blev av trodde jag aldrig. Av olika anledningar har det helt enkelt inte blivit av. Så när Linnea ville framkalla andra bilder hon fotat från Crimson bestämde jag mej för att även framkalla bilden jag bestämt mej för att ta till porträttet. Redan efter tre dagar hade vi bilderna levererade. Inom en halvtimme satt så familjeporträttet på sin plats som jag hade tänkt ut för över två år sedan. Är väldigt nöjd med resultatet och även om barnen ser väldigt unga ut och även jag, så är det så som våran familj såg ut då.

Vi har redan bokat in vår fina vän, Melina, som är duktig med kameran, till sommaren för att ta ett uppdaterat porträtt av hur vi ser ut då.








Kommentarer
Postat av: "M-I"

Häftigt!

2011-01-14 @ 19:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0