Boktips!

Till er som ännu inte hunnit stifta bekantskapen med 100-åringen Allan, säger jag bara: Gör det snarast! "100-åringen som klev ut genom förstret och försvann" är en mycket underhållande bok av författaren Jonas Jonasson. Som läsare får man följa Allan Karlsson från barndomen till ålderdomen. Han är en man som ser möjligheter i allt och misströstar aldrig. Ser helt enkelt livet från den ljusa sidan. Det är ett spännande och händelserikt liv han lever och besöker många kontinenter. Men nu ska jag inte berätta mer. Jag har vissa kvällar och nätter legat och gapskrattat när jag läst boken och tänkt att jag väcker grannarna.





Kommentarer
Postat av: mi

Han är "otroligt" rolig

2011-02-10 @ 18:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0