Saffransbullar mm

Idag har jag verkligen varit huslig och bakat bullar med saffran fyllda med mandelmassa och vit choklad. Mums, det blev så gott. Vi hade finaste vännerna Melina och Josefin på fika. Sen snodde jag ihop en köttfärs och potatisgratäng med västerbottensost. Linnea har varit på buggtävling med Klara och Elias har bekantat sej med Mine craft. Nu är det téstund i soffan och planering av helgen om två veckor, då blir det fram med granen och julgodistilkverkning. Igår var båda barnen på julbio med sina kompisar, Artur och julklappsruschen i 3D. Under tiden hann jag med en fika med Veronica och Thomas. Sen hann vi med att se andra Twilightfilmen med syster Fia, Jesper och Olivia som sen sov över. Olivia alltså. Twilightfilmerna är verkligen en storslagen kärlekshistoria. Helgen är snart till ända och jag känner att jag hade behövt en dag till för att hinna slappa och städa. Nåja ny vecka med nya möjligheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0