Perfect day

Idag var det lunch med kompisarna från lärarutbildningen hos Laila i Råneå. Som vanligt trevligt och upplyftande. Känns så skönt att träffas regelbundet. När jag kom hem passade jag på att göra det mesta av nyårshandlingen och sen vila eftermiddagslur. Ikväll har jag tagit power walk runt sjön med mitt <3 - Team (Josefin  och Melina). Efteråt bjöd Melina på mjukkaka med västerbottensost och té. En välbehövlig myskväll med uppdateringar på alla plan. Dagen har bjudit på så mycket värme och glädje och jag slås av hur fina vänner jag har. Tack för att ni finns!


Kommentarer
Postat av: Melina

Tack för att Du finns <3

2011-12-29 @ 17:58:07
Postat av: Maria

<3

2011-12-29 @ 23:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0