Underbara helg

Jag har en härlig känsla när helgen närmar sej sitt slut. Det är andra helgen på raken som barnen varit med mej och det är så roligt. Vi har så bra tillsammans. Kan göra saker på varsina håll men trivs bra ihop och har roligt mest hela tiden. Vi började helgen att göra inköp till barnens skolstart, nya köksgardiner och en höstkappa till mej. Nu är vi rustade för hela hösten och kan mysa i ljusens sken när mörkret kommer. På lördagkväll tände vi upp hemmet med ljus, även ute på balkongen. Så mysigt. Men på dagarna har värmen varit härlig och till slut tog vi oss ett sista dopp för sommaren(tror jag) vid Sinksundet. Vattnet var nästan lika varmt som i slutet av juli. Uppfriskande och pånyttfödande var det. Nu har barnen åkt till sin pappa och jag avnjuter Pirates of the Caribbean - I främmande farvatten. Jack Sparrow är bäst! En ny vecka väntar med nya möjligheter. Tack för en underbar helg!





Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag älskar dej<3 tack för helgen! :)

2011-08-29 @ 19:44:35
Postat av: Maria

och Jag älskar dej! <3

2011-08-29 @ 21:35:04
URL: http://stardustnsunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0