Snopen skolstart

Igår kväll la vi fram alla skolstartskläder och planerade för dagen. Väl förberedda. Döm om  min förvåning när jag vaknade bara ett kort tag efter att vi lagt oss av att Elias mådde dåligt och hade ont i magen. Resten av natten blev orolig och jag insåg snabbt att det inte skulle bli någon skolstart för Elias. På morgonen hade han dessutom feber. Det var bara att anpassa sej och lösa min dag med hjälp av Linnea som började senare och kom hem tidigt. Nu på kvällen är han bättre och är uppe och leker. Håller tummarna att det går över fort. För Linnea var skolstarten positiv. Verkar ha varit kul att träffa ny klassen och sånt. Känns som att det blir en bra höst.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0