Morgonstund har guld i mun

Av någon anledning vaknade jag kl fem på morgonen och kunde inte somna om. Det händer då och då men oftast brukar jag somna om efter en timme eller så. När jag varit vaken utan resultat kom jag fram till, vid sextiden, att jag skulle stiga upp och äta frukost och fara till jobbet och parkera bilen och promenera runt sjön. Tänkt och gjort så var jag på plats strax efter sju. En ny upplevelse att vara bland de första på arbetsplatsen. Jag fick en härlig promenad i morgonsolen och en bra start på dagen. Dock lär jag nog däcka på eftermiddagen och behöva en lur innan kvällens middag för jubilarerna på jobbet.

Önskar alla en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0