Björn

Efter björnvarning på Ormberget fick det bli en joggintur runt Hertsön istället. Asfalt dock men det gick hyfsat. Jag kom på att jag inte sprungit på två månader. Hållt mej till cykling och power walks. Går nu i funderingar på att byta gym i höst. Har under herrans många år tränat aktivt i gymmet på Inpuls. Mestadels med fria vikter och i styrkemaskiner, några enstaka pass har det också blivit. Känner väl att jag har kommit till en punkt när jag behöver förnya mej, känner inget sug efter att fara dit och tillfällena har krymt från fem till tre gånger i veckan. Samma maskiner och samma människor. Sen är förstås kostnaden ett minus. Nu lutar det åt att jag tar ett årskort på Actic(Badhuset/Nautilus) för en tredjedel av priset och då får jag även bada och kan gå crawlträning. Plus att jag kan fara och bada med barnen. Många fördelar ser det ut som. Inte att förglömma nya människor. Ska fatta ett beslut inom en vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0