Nya tag!

Oj oj jag har verkligen haft semester från bloggen. Så nu tar jag nya tag. Som pricken över i:et har Linnea gjort en snygg header åt mej.

Har börjat inse att det är höst fast värmen dröjer sej kvar. Jag har haft en fantastisk sommar med mina älskade barn och många nära o kära, vänner och släkt. Att fylla 40 var en höjdare! Aldrig har jag blivit så uppvaktad av så många och under så lång tid. Från juni till september.

För två veckor sedan fick jag äran att följa Linnea och hennes sjätteklass på lägerskoleresa till Björkliden. En kul upplevelse med sol, värme, skratt, duktiga barn, vacker natur och nyfunna vänner. Ett minne för livet!

Sen har jag blivit "bonusmamma" i förra veckan. Hur roligt som helst. Barnen fick en lillebror som är otroligt söt. Får äran att snusa på honom lite då och då. Inget är fridfullare än en nyfödd...

Hoppas på en fortsatt fin och varm höst!




Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja det är sant! :-)

2010-09-28 @ 14:50:12
URL: http://buggnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0