Våga vägra iPhone!

Har upptäckt ett nytt syndrom efter Facebook-febern. Vid flera tillfällen när jag träffat mina vänner senaste veckorna har jag upptäckt skillnaden mellan iPhone-ägare och oss normala telefonägare. Det började med att det titt som tätt plingade till i deras sk mobiler och de blev sittandes tysta med uppmärksamheten riktade mot sin iPhone. Först tänkte jag att "Vad många sms dom får" men sen gick det upp för mej att de satt och spelade Alfapet mot varandra! Vi andra fick då möjligheten att delta i deras spel och visst det var kul men vi hade ju ändå träffats för att umgås, live. När jag begav mej hemåt så fanns det en känsla av att "Jag måste nog också skaffa en iPhone..." När jag senare pratat med olika iPhoneanvändare har jag ändrat åsikt. Den verkar kul med olika användbara applikationer man kan ladda ner och roa sej med MEN att ringa och skicka sms är inte lika lätt. Så för min del håller jag mej till en vanlig mobil som jag kan kommunicera med i text och tal och ta fina bilder med. Våga vägra iPhone!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åå vad fin blogg du har :)

2010-10-03 @ 10:43:04
URL: http://eightcoaching.se
Postat av: Maria

Tack! Detsamma! :)

2010-10-03 @ 10:49:06
Postat av: Linnea

Ja, du har rätt! :)

Kram

2010-10-05 @ 15:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0