Morgonglädje!



På morgonen när jag kom till jobbet möttes jag av detta! Vilken överraskning! Vem kunde ha gjort nåt sånt fint för mej? En elev? En beundrare? Tankarna flög genom huvudet. Med pirr i magen öppnade jag kuveret. Ett snyggt kort med en biljett till Raised Fist fanns inuti. Det var mina fina vän, Stina, som på detta överraskande sätt uppvaktade mej på min födelsedag i efterskott. Kan man få bättre start på dagen? Tveksamt. Tackkramar Stina! Godisarna är numera uppätna kan jag infromera om. Gott gott. Ser fram emot en kul kväll på konserten i november.

Kommentarer
Postat av: Annelie AE

Åh! Vi skall med dit!

2010-10-21 @ 21:01:29
Postat av: Linnea

Vad roligt :D Kram :)

2010-10-22 @ 21:14:32
Postat av: Maria

Vad roligt Anneli! Hoppas vi ses :)



Visste är det Linnea Kraaam <3

2010-10-24 @ 22:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0